මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට - රෝහණ බැද්දගේ, බන්ධුල විජේවීර | Mage sudu bebandita - Rohana Beddage, Bandula Wijeweera


මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට බුද්ධං සරණේ සරණයි
මගෙ බුදු මාමාණ්ඩිට ධම්මං සරණේ සරණයි
මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට සංඝං සරණේ සරණයි
අනේ ඉතිං අපි දෙන්නට
මේ තුන් සරණේ සරණයි


බෑණන්ඩිට එන්න කියල යැවුවා මං පණිවුඩයක්
මාමණ්ඩී ඒ හින්දයි අවේ මං තකහනියක්

කලබල වෙන්න එපා හිත නරක් කර ගන්න එපා
සිද්ද වෙච්ච දේ කියන්නත් මොකක්ද වාගේ
අයියෝ මොන පිස්සුද කියන්න ඕන දෙයක්
කිසි වරදක් නැති මගෙ හිත මට විශ්වාසයි

ගමේ උන්නු හොඳ කොල්ලෙක් අහිමි වෙච්චි එක පාඩුයි
ඒකයි මට කණගාටූ
මාමණ්ඩිත් හොඳ මිනිහෙක් බෝධිසත්වයෙක් වාගෙයි
ඒකයි මට කණගාටූ


මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට බුද්ධං සරණේ සරණයි
මගෙ බුදු මාමාණ්ඩිට ධම්මං සරණේ සරණයි
මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට සංඝං සරණේ සරණයි
අනේ ඉතිං අපි දෙන්නට
මේ තුන් සරණේ සරණයි


සිදාදියෙන් මෙහි ආ ගිය ගැටයා දන්නවා නේද
අපොයි මොකද මං නොදන්නෙ මිනිහ හරිම හොඳයි නේද

අපි කළ දෙයක් නොවෙයි තරහ ගන්න එපා බෑණො
දෝනියන්ද ඌත් එක්ක පැනල ගිහිල්ලා
අයියෝ සුළු දෙයක්නෙ මමත් බල බලා උන්නෙ
මේ උගුලෙන් ගැලවෙන්නේ කොහොමද කියලා

ආදරයෙන් හදපු එකී ගෙදර උන්නු හොඳම එකී
ඒකයි මට කණගාටූ
ගේ දොර වැඩ නොදත් එකී ගත්තු මිනිහ අමාරුවේ
ඒකයි මට කණගාටූ


මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට බුද්ධං සරණේ සරණයි
මගෙ බුදු මාමාණ්ඩිට ධම්මං සරණේ සරණයි
මගෙ සුදු බෑණන්ඩිට සංඝං සරණේ සරණයි
අනේ ඉතිං අපි දෙන්නට
මේ තුන් සරණේ සරණයි


ගායනය - රෝහණ බැද්දගේ, බන්ධුල විජේවීර



වීඩියෝව ගත්තෙ මෙතනින් - Dinura Pradeep Balasooriya

Comments